24

Alhamdulillah, setahun lagi berlalu dan usia aku dah menginjak ke 24 tahun. Syukur atas segala nikmat yang telah Allah berikan. Semoga aku terus menjadi hamba yang mengenal erti syukur, amiin.

Tahun ni agak berbeza, special sikit laa sebab dah jadi bini orang kan 😝

And my husband be like..

"Birthday sayang lagi 2 hari kan?"

"Birthday sayang esok kan?"

"Harini birthday sayang kan?"

I was like... yessss whyyy? 😏😏

Jakgi dia kata,

"Abang tak reti la nak romantik ni, so jangan expect apa-apa lah"

Mehhh, yang dia dok tanya hari-hari tu dah kenapa? haha alahai laki aku ini. Buat orang penasaran je. Ciskek betul hahaha.

A week before, laki aku tanya nak apa birthday nanti. Aku cakap apa-apa pun okay. Then he replied, better bagitau sebab dia taktau nak buat apa 😅😂 Sangat jujur ya laki aku ni. So aku cakap la kalau dapat makan kek satu slice pun okeh je, ada SR baru bukak dekat area rumah tu.

So on my birthday, kami ke SR terdekat. Belum apa-apa dia dah pilih New York Cheese Cake untuk dia hahaha

Aik, ni birthday sape ni? Birthday ai ke birthday u? 😆

So I chose Choc Cheese Berries & White Choc Gateu 🙆

Sebab ramai sangat orang, laki ai suruh laa cop tempat dulu so dia yang settle payment. Pastu aku rasa lama pulak dia ni membayar. Entah apa la yang tak setel tu. hahaha.

Lepas dah setel bayar semua, kami pun tunggu waiter hantar kek ke meja. 4 slices semuanya. Sorang 2 slices. Sekali masa waiter hantar ada tulisan daaa, laki aku punya keje rupanya hahaha tu yang lama tadi tu agaknya.


Terharuuuu aii okayyy, thank you habibi!

Walaupun cam simple gila, but I still appreciate the effort. Being with you all this while will never be a mistake.

Let's be grey together! Oh yeah!

And Happy Birthday to me! 💋

Comments