Skip to main content

Posts

Showing posts from July, 2017

Cerita Raya 2017

Raya tak puas sangat sebab dah kene praktikal
Rasanya tak terlambat nak cerita pasal raya tahun ni, #RayakanSebulan
Tahun ni kami sekeluarga memakai pakaian raya bertemakan biru. Nampaknya ramai jugak yang sama biru, macam dah trend pulak
Bila dah 22 tahun ni, raya takde la meriah sangat. Cuma raya ni lebih bermakna bila dapat jumpa sedara mara yang jauh, jumpa pun setahun sekali. Jadi bermaknalah raya ni dengan pertemuan-pertemuan ini.
Alhamdulillah masih dapat duit raya!
Masa beraya rumah Paklang dekat Temin, paklang cakap;
‘Along tahun ni dah tak boleh dapat duit raya, sebab dah habis belajar’ ‘Ehhh kenapa pulak macam tu, along belajar lagi lah’ ‘Belajar apa?’ ‘Belajar masak’
😂😂😂😂😂😂😂

Hahaha dan akhirnya paklang tetap bagi duit raya, dan mencatat rekod jumlah paling banyak duit raya untuk tahun ni, hehe maceh paklang.
Sebab dah lama gila tak jumpa geng Cucu Cik Kiah (CCK), sakan jugak laa bila raya ni. Susah sangat nak jumpa semua orang, sembang kencang dalam group Whatsapp j…