The Real Craving

Alhamdulillah. Today is the last day of 2018. Aku nak post pasal 2018 dekat post lain so yeah hok ni nak cito lain dulu 😆

Alhamdulillah,
Alhamdulillah,
Alhamdulillah.

Allah masih bagi ruang dan peluang, harini ai dah 25 weeks and my baby have been soooo active! Sampai susah la nak tido haha

Cerita pasal mengidam. Aku tak de pun mengidam pelik-pelik sepanjang kehamilan ni. Takde pulak rasa nak tengok UFO ke, naik lori ke, makan benda pelik-pelik dan susah dapat ke..so Alhamdulillah sebab tak terfikir untuk semua itu. Kena doa banyak-banyak jugak bak kata my MIL. Kalau tak memang merapu je keje nya.

Cuma,

Last time, aku perasan member UNIMAS post pasal dia pergi minum Teh C gula apong (3 Layer tea) aku jadi cam tak keruan jap. Sampai termimpi-mimpi laaa iols ni haa. Teringin bebenor.

Kita pergi la post dekat status Whatsapp, sekali kena bahan dengan en somi dahh. Lansung kecik hati hahaha and terus je PM si Isfaniza kawan se-UNIMAS dulu yang memang menetap di Sarawak untuk belikan gula apong yang raw tu untuk aku buat teh c gula apong tu sepuas-puasnya! Hahahaha

Alhamdulillah, si Isfa pun kesian dengan aku. So tanpa melengahkan masa, dia pergi cari dan post kek lapis sekali tau. Kek Lapis India memang favourite aku. Masalahnya, aku baru nak makan, bukak peti dah habis. Haha. Sah, keje adik bongsu aku. Si Ami. Sabor jela. Nasib baik, aku tak craving for that cake too much. More to Gula Apong tu je. Nasib nasib.

So this is just a appreciation post to my dear friend, Isfaniza sebab susah payah carikan gula apong. Siap post kan lagi. Nasib laa Sarawak tu bukan luar negara. Terima kasih bebanyak weh!




p/s: im working on this, reading for preparation to be a great mother soon! Doakan please 🙏🙏


Comments