Dah 9 Batch

Seperti tahun-tahun yang lepas, tahun ni juga aku disapa oleh adik-adik yang berminat nak masuk Asasi UNIMAS. Thanks to blogger yang reach adik-adik ni. Rating blog aku pasal Asasi ni memang tak pernah turun.



Tapi bila dok fikir, aku wonder jugak, so aku tanya kat group chat geng UNIMAS ;

"Eh tahun ni Asasi dah batch berapa eh?"

"Tahun ni Batch 9"


Masa dapat tahu tu aku cam Fuyooo dah 5 tahun berlalu rupanya. haha. Bila kau memang sejenis yang tak suka berfikir so benda simple macam tu pun cepat teruja 😆

So I wonder too if my informations are still applicable? 😅

Weh 5 tahun lama kot. Banyak kemungkinan boleh berlaku. Mungkin sistem dah berubah, jadual dah berubah, peralatan dah canggih. Well, siapa tahu kan?

So di sini nak buat clarification sikit. Apa yang akak tulis pasal Asasi tu semua adalah perkara yang telah berlaku masa Batch 4 (my batch) yang dah 5 tahun lepas. So dont expect to much. Tapi benda-benda basic tu rasanya sama je. Dengar cerita lecturer pun masih sama dan masih single. Opps. Kbai haha

Papepun, kepada yang masih dok fenin-fenin nak pilih, lakukan istikharah dan istisyarah. Solat istikharah ni bukan masa nak tentukan jodoh je dik. Masa macam ni pun applicable jugak 😊😊

Dan yang pasti, tak kesah laa Asasi UNIMAS ni berubah ke tak, satu benda yang masih kekal adalah tarbiyah yang mengajar korang jadi orang yang lebih kuat dekat sana. Tak kan dapat kat tempat lain, percayalah 💪💪

Still nak someone untuk minta pendapat? Takde hal, roger je akak kat emel k ---

Emel: marjanaady95@gmail.com


All the best semua !

Comments