New Year Surprise

Hari kedua tahun 2018. Happy new year gais!

Tahun 2017 aku diakhiri dengan trip ke Jakarta Bandung selama 5H4M. Hectic gila sampai demam!

I remembered Fadi said to me last time,

"Aku ada benda nak surprise kau ni"

dan aku jawab,

"Ohh sila la, and make sure i'm surprised"

And she did it! Seriously. Im soo surprised for your effort. Haih. 😌


Cumanya nak mintak maaf sangat-sangat. The envelope got wet sebab hujan dan aku pulak baru je sedar ada surat dalam peti masa dah balik dari Jakarta tu. Mungkin surat tu dah lama ada kat situ atau sampai masa aku di Jakarta. So yeah, disebabkan tu habis kembang muka aiiii. Sedih laa cemni Fadi.

Masa memula tengok envelope pun dah macam "Aik ni macam keje si Fadi je. Ni laa kot benda surprise nya"

And as i opened it. Wahhhh siap ada sampul surat guna map Jepun. Nampak sangat u suka stalk i. Ke i yang obvious sangat? 😆😆

Tapi disebabkan kau dah lilinkan sampul tu dan sangat susah nak bukak. Aku takut benda tu terkoyak, sayang kot. So aku gunting jela bahagian atas tu hahaha. Sorry Fadi tu last benda yang aku rasa paling patut buat hewhew

Sekali bukak sampul ada gambar daaaa. Tapi gambar kita bertiga tu memang dah kene rendam teruk. Haih nasiblah gambar i candid sensorang masih lawa kahkah. Maceh Fadi for the one and only candid shot dari tepi. Tu memang i taktahu pun u tengah mamarazi i. Gituh.


Lepas tu baca surat pulak. Nasib takde bedak je hahaha. Disebabkan dah kene air so tulisan memang dah kembang. Dia jadi double tau. So sedikit gigih membacanya. Tapi ennn, kenapaaa sweeet sangat. Aku baca banyak kali kooot. Bukan sebab apa la, sebab satu, kau describe aku cam bombastic gilaa padahal kita takde laa selalu hang out together pun. Cuma kalau jumpa tu dasyat laa jadi dia. Yang kedua mesti laa sebab kau dah puji-puji aku melangit tu haha takdelah, aku suka hadiah tu dan aku takkan lupaa semua memori kita masa dekat Sarawak

And i rememberd, si Bihah pernah cakap,

"Kau memang cakap dengan Fadi tu aku-kau je ke? Kalau aku tak biasa kot, rasa macam kasar"

"Hmm yes, aku tak rasa macam buat salah pun. Kitorang okay je kot. Kau je tak biasa tuu"

Hahaha and yes, kalau kau rasa aku cam kasar, sorry laa ek. Dia macam sooo naturally so susah sikit nak ubah. Sumimasen.

......................................................

Buat Fadilah Rashidah, 💝

Terima kasih sebab berjaya lah buat surprise tu. Terima kasih untuk semua susah payah menggunting, cuci gambar, post lagi. Nanti kalau kita jumpa, aku belanja makan k. 😘 Kau buat aku rindu Sarawak tetiba, serious.

See you when I see youuuu 😚😚😚




Yang benar,

Marjanaady
Bukan Puteri Santubong Puteri Sejinjang 😝

Comments