Officially UNIMAS Alumni

Alhamdulillah pada 8 November 2017, aku secara rasminya telah bergelar Alumni UNIMAS! Akhirnyaaaaa konvo jugak wuuhuuu!

By Hafizah. Cantiikkkk sangat! 
*walaupun macam anime sangat tapi tudung tu perfectly match! 

Sehubungan dengan itu, aku teringin dan nak sangat ucapkan bebanyak terima kasih kat mak abah yang selama ni menyokong, yang tak pernah marah bila result aku jatuh, tak pernah persoalkan segala kos yang aku amek, dan tak pernah halang minat aku dalam apa jua bidang. Both of you are the best parents in the world! Seriously.

Kepada member-member yang sama-sama dalam susah dan senang. Dari zaman asasi *zaman paling best sampai ler ke degree yang penuh cabaran dan masalah, terima kasih semua. Didoakan agar semua berjaya dalam apa jua bidang pekerjaan yang korang ceburi nanti. Yakinlah, rezeki Allah ada di mana-mana.

Special thanks untuk Atuk dan Mira yang datang meraikan konvo aku yang kesekian kalinya. Hoho. Maybe ni first and last kovo dalam hidup kot 😂

Mir, thanks sebab sudi datang Sarawak tengok koi konvo huhu. Bonding time yang sangat best. Walaupun jadi photographer tak berbayar but your effort is much appreciated hewhew. Walaupun kau amek gambar senget kan 😝

In shaa Allah nanti lagi 3 tahun, kalau takde apa yang menghalang, sampailah aku ke Penang tu. Nanti boleh laa balas balik jasa hoho

Terima kasih buat semua akhwats yang meraikan. Jambangan bunga gubahan sendiri tu ohsem sangatt!

Terima kasih buat Elis yang fly dari Labuan semata-mata nak join konvo kitorang. Seriously kerja gilaa kot. Haha tapi memang best ah Elis. Thanks for the chocolate!

Terima kasih untuk semuaaa hadiah yang best ni. Sesungguhnya anda semua sangat baik hati dan disayangi 😘

Yeyy akhirnya Grad-on-time!

Mekasehh Mak & Abah! 

Doakan tahun depan tak kene pergi klinik gigi lagi huuhuu

Comments