Obsesi

Perempuan dengan benda cantik memang tak boleh dipisahkan. Mungkin dari kecik hobi aku memang suka kumpul barang. Bila aku suka something, semua benda berkaitan aku beli. Tu kira self-reward lah. Tak tahu la reward untuk apa haha

By time, aku dah tak kumpul dvd, keychain, teddy bear dan seumpama dengannya. Sejak jumpa satu brand tudung ni, aku mula kumpul tudung ni hehe. The best part is brand ni ada jual bidang 55. Sebab sepanjang penghijrahan aku, aku dah try banyak jenis. Bidang 45 pendek. Bidang 50 masih tak cukup labuh. Bidang 60 terlalu labuh, aku jadi selekeh. Akhirnya, keluarlah  bidang 55 yang menyelesaikan masalah. Tak banyak seller potong bidang 55. So sebab seller ni jual 55 so they become my fav now! Mustaphshoveri namanya. Pergi cari dekat ig and fesbuk sana.

Ada orang tanya, kalau nak belanja, aku nak kale apa? I simply said, I want all! HAHA. Sebab honestly susah gila nak pilih. Hewhew. Kalau lah ada yang bermurah hati, kecik tapak tangan, almari saya tadahkan 😆😆😆😆

#TeamBawal 


Comments