Travelog : Sarawak River Cruise

Ini merupakan kali kedua aku menaiki Sarawak River Cruise sepanjang berada di Sarawak. Tapi yang ni lagi best dari pertama kali aku naik sebab masa tu hujan lebat, jadi aku tak berapa enjoy sceneries since semua orang pun sibuk nak selamatkan diri daripada basah.

Bagi aku takde apa yang berubah. Sarawak tetap cantik di mata dan di hati, gituh. Aku tak tahu ni kali ke berapa aku jatuh hati dengan Sarawak. Tenang dan sangat mendamaikan bila berada atas cruise tu. Walaupun langit agak mendung, tapi okay laa sebab tak hujan lebat. Aku bersyukur sangat, kalau tak memang kene repeat la lagi sekali haha

And talking about future on the cruise is the best after all.

So nah akak lanje gambar-gambar sekitar pemandangan cruise,

 
My favorite pic! Dan dan je basikal tu nak lalu 😂

Bangunan DUN Sarawak -- gambar dari jeti

Sebab berangan kan percuma 😌


View atas cruise

Tak-tahu-projek-apa

Pemandangan sepanjang sungai Sarawak 

Bangunan DUN Sarawak --- gambar dari atas cruise

View atas cruise, lagi 

Hidup ni tak selalunya mendung, sebab akhirnya Allah datangkan pelangi 

View dari atas cruise, lagi

Santapan yang disediakan. Look at that makcik, lapar all the time 😝


Credit: 💖 Iphone 7 ( no filter )


Comments