Conversation over Blog

Have you ever heard about ‘Conversation over coffee’? Yeah, yang Jinnyboy TV tu hehe. Never mind kalau taktahu, just Youtube it, you’ll know. But surely post ni bukan pasal tu. Cuma mengaplikasikan tajuk tu untuk tajuk entry 😆

Minggu lepas, hari terakhir aku di lab, labmate aku tanya,

“Are you still blogging?”

“Yeahhh, why?”

“Nothing. Sebab yelah kamek pun masih blogging jugak. Baru jak start balit”

“Ohh really. I just found that blogging is very good way to just express your feeling without any feedback from others”

“Kaaan. Kamek pun rasa macam ya. We really don’t think about others, just say what we would like to say”

“Yep. Kalau kau rasa nak popularity, fame, blog bukan tempatnya”

“Yes betul tu!”

“Oh apa kitak pun url blog, kamek mok baca”

“Eh sik perlu la”

Aku ingat aku sorang je berperangai aneh seperti itu *facepalm. Well, I know that kind of feeling. Bila cerita pasal blog kencang. Bila mintak blog address, segan nak kasi. Same goes to me. Dan aku sangat berharap dia taktahu url blog aku, HAHA! So nampaknya tak dapat la nak tambah reading list 😅



Comments