Skip to main content

The Last 3 Months

Sebenarnya kerja berbaki masih banyak. Cuma terasa gatal tangan nak menaip.

Tengok planner, dah nak habis bulan 3

Supervisor dah bagitahu tarikh submit thesis dan FYP presentation. Dan sesungguhnya makluman itu membuatkan jiwa tak tenang, makan tak kenyang, hati tak senang. Berat nanang ni. 😅

Tetiba teringat pengisian Rabithah Beliawanis semalam,

“Serendah-rendah sabar adalah tidak mengeluh”

Sila tahan diri anda dari mengeluh. Susah weh. Haha takpe at least let’s have a try.

Dan motivasi yang berguna untuk saat macam ni, dengan bagitahu diri sendiri,
“Sikit je lagi”

Ya, tak lama dah ni. Aku kena setelkan semua benda dengan baik, dengan cemerlang.

Sila doakan saya 💪

#RoadtoGraduation

When you are bored in the lab, you be like..



Comments