Review : Hipster Hartanah

Niat di hati nak baca nota untuk exam Jumaat ni, tapi disebabkan buku ni macam menarik sangat, aku terpanggil untuk baca buku ni dulu




People always call me ‘Hipster’ because of my passion towards fashion and design.

But hey, Hipster Hartanah lagi hipster kot! Serious! Hahaha

Kepada yang masih tak tahu, buku ni sebenarnya cerita pasal cara pengurusan kewangan dan cara-cara untuk mendapatkan/membeli rumah pertama anda

Seriously, kau baca pasal rumah?

Haaa, yes! Aku dah besar kot 😂

Well, minggu lepas masa call abah. Ada jugak cakap pasal hartanah ni. And his reaction is so positive. Aku tahu abah memang tak pernah tak sokong, maceh aboh muah banyak ciked 💖

This book is seriously good for youth! Sila dapatkan segera. Highly recommended. Hakak kasi 5 bintang. Anda juga boleh dapatkannya dalam bentuk e-book. Sebenarnya aku tak pandai sangat baca E-book ni. Sakit kepala duduk depan laptop lama-lama. Bila dapat buku dia punya feel lain sikit. Hehe. Tak kisah laa cara macam mana, yang penting carilah ilmu tu. Sekian tazkirah hari ini.

Okay rasanya malam ni cukup marathon satu buku. Sebab best sangat, aku dah habis baca dah. Sebab rasa tak tenang selagi tak habis

So yeah. Aku nak baca nota semula hahaha 😆


Doakan midsem Jumaat ni, #PrayforJana

Comments