22

8 Mac 2017 | RABU

Alhamdulillah, 22 tahun yang semakin mematangkan in shaa Allah



Terima kasih kepada semua yang masih mengingati walaupun surprise tak jadi lansung haha. When the master mind of every birthday having her birthday i think its hard for everybody else 😄

Bak kata mak fara,

Semoga menjadi,

Anak yang taat,
Isteri yang solehah,
Mutarobbi yang berdikari,
Kakak yang penyayang.

*ada lagi tapi dah lupa hehe sorry mak

And for those yang bersusah-payah mencari hadiah yang sesuai, terima kasih bebanyak. Actually kalau awak-awak bagi apa pun saya terima je, sebab saya memang suka hadiah hewhew

Thanks ENFJ buddy for the bookmark 💝

Macehhh kak pah 💝

Macehhh sabren for the cutest bag, motif sangat mini cooper tu haha 💝

Kepada adek-adek bulatan gembira yang buat surprise di Sentosa Theme Park after playing Zorb Soccer tadi, sangat best! Ya Allah, i cant describe, but I'm totally bless with all your loves. Thank you very much! Jzzk semuaa.

Aku tahu ni semua kerja Kak tipah hang, a.k.a my ENFJ buddy haha, macehh makcik Senah.





anddddd, for this 4 years back in UNIMAS, this year is the greatest because I can celebrate my birthday with my beloved mak! Terima kasih abah sebab layankan anak abah yang mengada-ngada ni. Terima kasih mak sebab menjayakan plan ni. Thorbaek sangat! 👍

Sebab dah lama tak sambut birthday bersama walaupun birthday kami sama tarikh, jadi aku mencari-cari idea geliga beberapa bulan lepas,

I messaged my dad,

"Abah tak ke mana-mana kan weekend 4-5 Mac tu, apakata datang Sarawak. Kan birthday orang dah dekat, hewhew."

My dad replied,

"Okay tunggu ada tiket murah bagitahu"

and after few weeks takde progress, tiket agak mahal. Tapi leklu, hidup ni mana boleh give up awal. hahaha

I called my mom,

"Mak, jom la datang Sarawak, tahun ni orang last kot kat Sarawak. Bila lagi nak jalan-jalan. Pujuk la abah. Haha"

Mom replied,

"Okay nanti mak cakap dengan abah"

So i guess that is the last plan, kalau tak jalan jugak, takpelah.

Few weeks later,

Abah posted a copy of tickets of 4 of them dalam Whatsapp group! hahahahaah yippie!

Mom said,

"Mak kata nak pergi Sarawak sebab nak beli baju raya. Abah pun agree." Bhahaaahaha nice mom!

So yeah, weekend yang sangat ohsem, with my lovely familia.

Abah asyik ulang, nak celebrate birthday girls.

Thanks abah 💋 Aku siap nangis teresak-esak dalam kereta sebab terharu sangat. Habis bengkak mata aku.

Lepastu siap tanya lagi banyak kali aku nak beli apa, masatu hati aku dah bercampur baur sebab diorang dah spent a lot untuk sampai sini. So why should I ask for more? Masatu laaa en. Bila aku dah sampai UNIMAS terus dapat idea nak mintak apa hahahaaha sabo jela dapat anak macam ni.

Terima kasih semuaaaa! Mohon doa yang baik-baik yaa. Sayang semua muah muah.