Skip to main content

Review : Isteriku Seorang Doktor

11 Jun 2016 | ISNIN

6 Syawal J

The last one to review, Isteriku Seorang Doktor.

Yes, another doctors-related-books. Tapi yang ni lain sikit. Buku ni ditulis oleh suami-suami doktor yang bukannya doktor.

Bagi aku buku ni sangaaat menarik. Seolah-olah revealing satu kehidupan yang takkan orang tahu kalau dia bukan doktor. Dan aku baru dapat imagine, dasyatnya. But its great! Tak semua orang mampu buat macam ni.

Setiap cerpen kisah benar yang ditulis sangat menyentuh hati. Benarlah, perkahwinan bukan hanya untuk memuaskan nafsu. Perkahwinan adalah penyatuan dua jiwa yang perlu persefahaman dan tolak ansur yang tinggi. Aku tabik semua para suami doktor, tabah gila.

Kalau nak tahu, baca lah sendiri yek. *dah takde idea nak tulis apa* hahahaha

Okay jaa, semoga bermanfaat. Adios!