SJ4000 Wifi : A Review


17 Jun 2016 | JUMAAT

#12/30 Ramadhan

Alhamdulillah telahpun kita memasuki fasa kedua Ramadhan, apa khabar iman kita? Feeling good? Gooood J

As stated in the title, today we gonna talk about my new cute pinky action camera, from SJCAM brand, introducing to you SJ4000 Wifi à

Cinta Pandang Pertama

Since aku dah addicted dengan aktiviti air seperti snorkelling dan aktiviti lasak lain, jadi aku rasa action cam merupakan satu keperluan hahaha, over. Nak harap Iphone semata pun tak best jugak. Dengan takut calar nya, bateri cepat drain, nak online lagi hahaa. Jadi ni kira alternative la.

Harga? Kalau usha instashop bersepah jual. Around RM400-450 jugak la satu set. Tapi aku beli dekat Lazada which cost 50% cheaper. Hoho. Tips dia kau tunggu harga dia jatuh, lepastu beli dengan guna discount voucher. Jimat berganda weh, tak tipu huhuhuhu

Bila parcel sampai, unpacked, my first impression is, aku tak sangka dia sekecil secomel dan seringan itu. Alhamdulillah, color dia sangat menyejukkan jiwa aku hahaha. Imma pink lover jangan bash please J

 Closed-up

 Aksesori dalam kotak

Free gift ; Pouch bag


For beginners macam aku, mesti macam blur blur apa nak buat, cemana nak guna benda ni.

So here I’ve listed a few websites which can help you all a lot! à



In shaa Allah segala pertanyaan yang dah keluar atau nak keluar akan terjawab melalui link-link di atas J


Okay semoga bermanfaat! Membaca jambatan ilmu J Happy reading!