Kerana Sebuah Poster



#4/30 Ramadhan

Percaya tak hanya dengan satu poster boleh merapatkan ukhuwah?

Bermula dari Kelas Media anjuran Biro Media yang aku join haritu, addiction aku terhadap Photoshop menjadi-jadi. Gila jadinya hahaha

Permulaannya bukanlah semudah yang disangka. Dan aku perlukan sokongan dan komen membina untuk poster-poster yang dihasilkan.

Syukur Allah titipkan insan bernama Murobbi sebagai juri kepada hasil poster selama ni. Haha. And technically, aku jadi bersemangat nak design new poster because of this. Nak maju ni kita kene bersedia terima kutukan, komen etc. Jadi dengan komen-komen inilah aku berjaya ke tahap ini. Bagi beginners, sebenarnya aku ni dah tahap laju dah. Sebab aku rajin explore and try something new. Kalau tak pun aku tiru designer pro punya design hahaha. Tapi takde lah pro lagi. Masih merangkak menuju cahaya pro, lol.

“Terima la hakikat, awak pun budak media”

I just kenot. Media pun media la. Janji rock haha

Dengan ini saya mengucapkan berbanyak terima kasih atas komen-komen yang dapat membina selama ini. Nak bagitahu terang-terang shegan hahaaha entah pape. Cukuplah anda tahu, saya amat menghargai segala tunjuk ajar yang telah membawa saya ke peringkat ini.

Nah aku tunjuk poster pertama aku buat Vs yang aku buat untuk Poster Tarbawi Ramadhan #4 à

****


Vs 



***

Pesanan penaja untuk Ramadhan ke-4, Ayuh kita ‘Fit Ramadhan’ J