Air Asia Free Seat

11 Jun 2016 | SABTU

#6/30 Ramadhan

Sebenarnya bila takde kelas ni tak perasan dah Sabtu, huhu. Cepat betul masa berlalu.

Semalam usha-usha Facebook ternampak poster Air Asia, Free seat is comingggggg yehuuu!


People keep asking me why I have tons of money. And go travel easily. It is not that easy actually. Hahaha. Aku tak pernah jumpa lagi la duit turun dari langit ke duit terpijak ke. So far belum lagi, kalau ada nanti aku share haha

Basically, concept Free Seat ni dia akan open date yang setahun ke hadapan atau setengah tahun ke hadapan. Let’s say sekarang bulan 6, maybe tiket dia open tu untuk travel bulan Januari atau Februari depan. Or mungkin bulan Jun tahun depan. Hahaaha.

Jadi, dengan panjangnya jarak masa ni, boleh la kita menabung heheheehehe

Point dia free seat ni kau grab je tiket murah mana-mana yang ada. Lepastu baru fikir nak tido hotel mana, makan kat mana, berapa duit kene ada. Itu semua lain hari kita cerita hahaha. Yang penting tiket dulu.

So yeah, free seat tahun lepas aku berjaya membeli tiket ke Kuala Terengganu dengan hanya RM9.00 sehala. Nice bebeh. 2 ways baru RM18. Siapa nak bagiii? Hahaha. Naik bas pun mahal lagi.

So this time, aku target nak pergi Koh Samui, Thailand in shaa Allah tapi malangnya tak set tarikh lagi. Sebenarnya this one yang tricky actually. Dia kasi setahun ke hadapan punya tarikh so agak susah nak setting apa-apa. Kita pun taktahu apa yang akan jadi tahun depan. Boleh jadi aku dah kawen ke apa ke en haahahahhaha kbai

Kepada traveller seluruh alam sekalian, selamat berperang lah 13 Jun 2016 nanti depan laptop!

Jaa, mata!