21

7 Mac 2016 | ISNIN

It’s 7th March 2016, I’m turning 21! Arghhhh tak best aaaaaaa

Another year ahead. Lepas je pukul 12.00 malam, Mak Abah wish dekat group Whatsapp family, air mata dah bergenang akhirnya tumpah jugak. Sobsob.

Kalau diikutkan hati nak je book tiket flight balik. Nasib baik la aku species tekad yang masih boleh fikir rasional hahaha.

Dear Mak,

Happy birthday! Semoga Allah sentiasa memberkati usia mak. Semoga sentiasa ceria. Doakan lah orang kat sini baik-baik je. Doakan orang jadi anak yang solehah. Doakan orang dapat jodoh yang baik. Sesungguhnya doa seorang ibu itu makbul J ilebiuuu mak


Thanks to Afiqah untuk giant bear yang sangat gebus dan comel


Thanks to Sabrena untuk cekelat yang cute lagi sedap


Thanks to Amie, my dearest youngest brother, yang belikan bakul dekat Daiso sebagai hadiah untuk along. Sedih along dik. “Ami tak cukup duit tak boleh nak beli hadiah mahal-mahal”. Menangis along baca mesej kau ni dik. Waaaaa.


Thanks to Abah yang nak hadiahkan cincin emas. Haha. Tak sabar nak balik pergi kedai emas. Hahahaha

And special thanks to my cousin yang cantik terlampau, Mir aku dah agak minah ni mesti nak post something dekat blog dia since dia macam tak kesah pun nak Whatsapp aku ke mesej ke call ke. Haihh la budak ni. But still, your birthday post really touch me. Aaaaaa sweeeet gilos. Haha. In shaa Allah, aku sangat berharap kita dapat pergi holiday lagi. Maybe kalau kita ada overlap cuti ke tak payah fikir banyak, beli je tiket flight terus pergi haha.

And for all wishes tanda ingatan dari seluruh dunia, saya amat hargai anda. Serious. Since I’ve turn off the notification on Facebook, so I value you more as remembering my birthday hahaha. Point dia, siapa tak suka orang sambut birthday kau en, segan la nak bagitahu. Hahaha *Peace

In shaa Allah berkat doa semua orang semoga saya menjadi lebih baik dengan meningkatnya umur, meningkat sekali lah amal. Inshaa Allah J


Domou Arigatou! Jaa ne J