Selesai Semester 1

29 Januari 2015

Semalam, result Sem 1 keluar.

Alhamdulillah. 3 pointer jugak la. Hehe.

Melihat kepada result tu buat aku sedar. “Sebenarnya aku ni boleh buat, Cuma…….” K full stop. Perasan tak, sebenarnya takde menda yang mustahil. Kita yang tentukan setakat mana usaha kita tu.

Cumanya, bila kau tak yakin dengan diri kau. Belajar pun main main. Pastu sume nak fikir negative je. Asyik fikir semua susah. Susah la jadinya. Aku akui aku jenis yang sangat negative haha. Mana datang la perangai tu sume. So from now onwards aku dah berazam. I’ll try to become a better positive person. Mindset Jana mindset.

Memandangkan sekarang aku adalah salah seorang pelajar tajaan Yayasan Bank Rakyat, jadi aku patut gunakan duit tu untuk kebaikan pembelajaran aku. Bak kata Cikgu Fauzi, itu semua duit amanah.
In shaa Allah, untuk sem akan dating. I’ll try my very best!

Bak kata jiisan, ‘Kurangkan main-main”


K. I guess I have to right? Hehe

#PrayforMe Jaaa J