Selangkah Lagi ke Hadapan

 

31 Ogos 2014

Cuti aku hanya berbaki sehari. Ya, esok dah nak daftar untuk degree pulak. 

Kejap sangat. Macam magic pun ada.

"Kejap je kau cuti. Nanti dah nak masuk asrama balik"

"Orang bukan balik asrama la mak, orang dah u dah"

"Mak tak biasa la. Mak rasa kau kecik je lagi. Rupanya dah u dah"

Sobs *lap air mata*

Masa hampir empat bulan kat rumah memacam benda aku buat. Tapi memang masa yang ter-best bonding time dengan mak abah adik-adik. Nama je sulung tapi manja ya amat hahaha

Tak tahu apa nak merepek dekat sini. Yang penting jiwa gua nebes. Nebes amat. Padahal dah setahun asasi Unimas , macam la tak biasa. Oh yang sebenarnya cuak nak hadap biology ni haa hahaha. Cita-cita nak jadi biotechnologist berjaya , dah pun dapat kos biotech. Tapi mampukah? Mampukah aku menghadap biology yang comel ini? 

Ya Allah, permudahkan lah segala urusan ku. Kalian, doakan lah seorang Marjana ini suksess hewhew

Dengan penuh tekad nak belaja bebetul nak setel segala hutang jadi biasiswa. In shaa Allah. Doakan saya :)


K tu je. Kbai

Sayonara Selangor. Hi, Sarawak imy :)