Gempakstarz Gift

 
Hai :)

Siapa penggemar komik sini? *Angkat tangan

Siapa suka Gempakstarz? *sayasaya haha k aku jawab sendiri

Actually aku ni memang layan Gempakstarz ni dari sekolah lagi. Lawak Kampus , Lawak Seleb, Kouru's Collection, Ben Collection sume aku suka. Jyeah minah komik ni. 

So haritu time aku gode-gode website Gempakstarz nak usha new comics so aku jumpa la redeem gift ni. 

Kalau perasan setiap komik Gempakstarz ada kupon kecik kat page belakang sekali. Ha itu la guna nya. Memang boleh dapat memacam barang free. Cuma kene sertakan duit pos je. Korang boleh dapat t-shirt, poskad , poster, fail semua for free! Yes.





Macam ni la rupa dia. Sebab form dia boleh download dekat website.

Benda ni aku buat sebulan yang lepas la lebih kurang. Dia memang dh inform proses will take about 3 weeks so aku lek jelah sampai lupa dah pon. Tetiba haritu ada lori pos datang. Pelik gak sebab aku tkde beli barang online pun. Ghupenyeee benda ni dah sampai hahaha happy sesangat lah aku!




Siap dapat angpau lawak kampus dengan maid maiden lagi. Gila ohsem! haha

Oh ya , malangnya gift redeem ni dah berakhir pun. So aku rasa better la kita mengumpul kupon itu dari sekarang. Mungkin kalau dia open untuk tahun depan kupon kita dah beratus ke berpuluh ke kan boleh redeem banyak lagi hadiah hehehe.

K tu je nak share. Jaa

XOXO