Random

 
19 days more to final battle.


Perasaan aku? Gila tak cuak? Hahaha. K cuak amat. Tapi hidup mesti diteruskan haha.

Lega minggu ni lepas satu , satu selesai. Alhamdulillah. Semua berjalan lancar dengan jayanya. Hihi. Terima kasih kepada semua yang terlibat secara lansung dan tidak lansung dalam semua assignments dasyat akhir-akhir ni hehe.

Berperang dengan perasaan sendiri. Sebenarnya. Aku takut nak hadapi semua ni. Takut final exam dah nak dekat. Takut memikirkan pointer aku nanti. Takut soalan susah tahap aku tengok je pastu taktahu nak buat apa. Takut kene lelong kos. Takut kecewakan mak abah aku. Astaghfirullah.

Ya Allah, berilah hamba-Mu ini kekuatan.
Permudahkanlah segalanya.
Amiin.

Frankly speaking , its not something easy to smile and keep laughing while you are actually running from the truth. Im still a human being. Normal person too.

Perjuangan perlu diteruskan. Apa pun nak jadi jadilah hehehe.

I'll do my best! I will! I can do it! I know I can! Pray for me.

Jaa :)