Last Teen

 
8 March 2014.

19 tahun 1 hari.

A day to remember.

Semalam. One word. Havoc! Hahaha. Thanks to all yang menjayakan hari aku! hehehehehe terharu gilos aku weh. 

Memula membayangkan mak takde tak dapat nak celebrate sesama so macam agak hambar dan sangat sad day. Tapii , aku silap. Silap besar rasanya. Im glad to have those friends yang superb in everything! Thanks babe :)



Jutaan terima kasih kepada Ieja , Sab , Elis , Dan , Pipah yang bagi aku hadiah Conan tu! Ohmaii betapa aku tersangat inginkan benda alah tu tapi mengenangkan kewangan yang tk pernah memenuhi dan harga nya yang tak masuk akal mahal aku pendam kan ajee lah hahha. So to have that for free and to accept it as a birthday present is just the most awesome thing in my life. Thanks again friendss! ~

Mekaseh mekaseh jugak kepada yang lain. Fabel and Bihah korang memang sakai kenekan aku dalam kelas. Haha. Bihah , thanks sesangat for the book. Aku tahu kau nak sangat buku tu siap beli online lagi but tetiba kau decide untuk bagi aku. Ya Allah , may Allah bless you babe. Love yaa. Hehe


Dear abah sayang , thanks for that Quran Medina. I love it sooo much! hehehe. Walaupun orang yang pilih tapi abah yang bayor hehehe. Ohsem gift on my last teen hewhew

Rumet ku sayang , thanks for the jam yang super comel. Kawan rumet aku , Zira thanks for the coklat. Alleyyy ! Thanks for the cadbury. Hahaha akhirnya kau belanja jugak aku en. Haha. Lastly , beb , thanks for the moto kayu yang ada nama aku lagi. Kelas gituuh hahaha. 

Semua yang terlibat secara lansung dan tidak lansung aku ucapkan mekaseh la bebanyok. Aku akan ingat semua ni In shaa Allah :)

My last teen. 

Dear Marjana , tanjoubi omedeto! May Allah bless you. Semoga kau menjadi seorang anak yang solehah , pelajar yang cemerlang dan semoga berjaya dalam hidup. Amiin. Setahun ke hadapan , selangkah menuju kematian. Astaghfirullah. Ya Allah , permudahkan lah jalan hambamu ini menuju jalanMu. Amiin.

A year to remember.

Thanks to all :)