Buat yang Tersayang

 
6 March 2014.
18 tahun.
Rindu. Rindu sangat. Sangat sangat. Mak , orang rindu mak sesangat ni :'(

Tadi abah kol , "Phone apa sesuai nak kasi mak ni? Hmmmmm. Best la mak esok! Suprise! Dapat smartphone wuuuu. Lepas ni kena wasap orang selalu tau. Tau. Hehehe

Disebabkan tahun ni kita terpisah oleh Laut China Selatan , orang dah prepare hadiah untuk birthday mak tahun ni. Well , disebabkan orang dah sakan online shopping so yeah dengan cara tu jugak lah hadiah-hadiah ni akan sampai kepada mak. Suprise laa tu nanti. Hehehe. Mesti mak suka.

Susah jugak nak fikir benda paling cute paling bermakna nak kasi mak ni. So taraaa , i found this in Instagram. 

Solihah Mohammed Mokhtar. Selamat Hari Lahir , Mak :)

Cantik kan? Sesape berminat boleh la usha instag brader Novel Dakwah UK. Memang cantik! hihi

Mesti mak aku tak expect benda alah ni. Hadiah ni aku hadiahkan dengan harapan mak gantung kat dinding celah rumah kat mana-mana lah. Setiap kali terpandang teringat kat aku. Sobsosbsosb. 

Oh ada satu lagi. Aku belikan telekung lycra warna dark blue. Aku tau telekung mak aku dah belambak-lambak hahaha tapi yang ni special sikit. Dengan harapan setiap kali mak aku solat teringat dia kat aku. Sobs sobs sobs *sebak nyaaaaaa gue

Sekarang ni projek birthday present buat yang tersayang dah setel. Cuma tinggal satu persoalan. 

Dah sampai ke belum eh? =='