Treat Yourself

 

6 Feb 2014.

Alhamdullilah. 
 
Minggu yang dasyat. 
Midsem yang menggugat. 
Soalan yang malas nak ingat. 
Result yang bakal buat jiwa tersiat-siat. Gituuh. 

Jadi , hari ini kami mengambil kesempatan untuk mengaplikasikan tagline BR "Treat Yourself" Hahaha

Aku dah memang plan nak pergi BR lepas je habes exam Mid Sem ni. Apa nak jadi pun jadi lah. Haha. Alhamdulillah , Allah permudahkan segala urursan. Mula-mula nak pergi dengan membe sorang je. Lepas tu ramai pulak nak join. I mean 2 orang lagi. Ramai la kan , total 4. Hihi

Kami ke Summer Mall. Otw tu singgah cendol layan cendol kejap je habes. Haha. Cendol makcik Kelate tu memey THE BEST la kan. Haha. Take note. Cendol adalah rare di sini. So untuk species jakun macam aku tu kira macam luxury dah tu. Yelah nak balik rumah bukan boleh selalu. 

Mula-mula kami pergi tingkat paling atas main game. Hahaha. Takde keje. Aku main yang drum pukul-pukul tu. Memang terbaik dari ladang la kan. Aku pukul baik punya kuat sampai merah-merah tangan bengang la tu kan. Dengan lagu Naruto dengan 100% Ost Ninja Boy memang layan lah. Haha

Lepastu pergi beli saltcheese biscuit untuk buat cheesecake nanti kat umah. Oh semenanjung takde biskut tu. Oootedah. Hahaha

Lastly , we went for Baskin Robins!

K happy tak terhingga sehingga merasakan seperti esok tiada kelas. Oh apalah naseb esok masih Jumaat. Kelas macam biasa. Macam takde apa berlaku je minggu ni kan.  Sabar jelah =='

Oh , i'll miss this moments :)

 
Selangor! Esok aku datang!
 
*kembali ke dunia nyata*

Esok ada kelas.
Kbai. Jaa ne :)
Salam.