Selamat Hari Lahir , Sahabat :)

  
24 Feb 2014.

"Selamat Hari Jadi !"
"Happy birthdayyy"
"Tanjoubi omedeto!"
"Sanah helwah" 



Yawwww. Kepada Farmira dan Marzila yang teramat disayangi : Wahai kembar tak-seiras langsung, aku dengan rendah hati mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR kawan-kawanku :)

Yeah ikhlas dan jujurnya aku rindu korang. Sangat. Teramat. 
Demi memenuhi permintaan si birthday gegel yang sibuk nak nama dia masuk blog aku yang tak seberapa ni so kfoine aku tulis. Khas buatmu di hari jadimu. Eceehhh. 

Farmira Ehsanuddin.

Pertama kali kita bertemu waktu aku form 3. Kau yang terlalu menonjol buatkan semua orang senang je kenal kau. Lagipun sifat peramah kau tu buat semua orang senang bergaul dengan kau. Yeah no wonder kau digilai dalam kalangan adik-adik junior dan akak-akak senior. Haha. Yang mana aku tak mampu jadi macam tu. Kelass ah kau Farm. Hewhew

Bila dah kenal dah rapat. Kita dah macam family. Kawan baik. Aku sedar aku ni kawan yang agak teruk ah. Nakal teramat! Hahaha. Selalu jeleskan kau. lol. Tapi kau sabar je kan. Dan aku tahu kau makin sayang aku. Hihihihihihihii gediks. 

Aku takkan lupa kenangan kita main pingpong sesama. Kalah sesama. Asalkan enjoy! Haha
Kita kongsi banyak kegilaan yang sama. Anime. Jepun. Cute things. Kan? Manis kan kita? Kan kan? Haha



Tabung Conan tu ! Ohmaii aku sayang gila tahap gunung Everest. Haha. Sampai ke Sarawak aku angkut. Aku terharu gilos sebab kau bagi aku tabung tu tanpa sebab. Dah la Conan , pink pulak tu. Oh macam mana laaa aku tak sayang gilaa. Hahaha. Mekaseh mekaseh mekaseh!
Tahun lepas aku happy sesangat dapat bagi kau puzzle Naruto tu. Lama aku plan tau. Hehe. Well , aku puas hati walaupun sampai sekarang aku tak sempat lagi nak beli puzzle Conan. Nampak tak aku sayang kau tu. Hehehehe gediks. 

So tahun ni maaf laa. Aku tk sempat nak belikan apa-apa ke buat apa-apa ke. Aku busy ter-amat tahap tidur pun tak cukup. Sobs. Nak habes asasi ni lagi lah semua benda nak kene buat. Assignment bertingkek-tingkek. Pheww takpe. Jana hebat kan? hahaha

Jadi , sekali lagi. Selamat hari jadi kawanku. Semoga hidup kau diberkati dan dirahmati Allah. Sentiasa bersama dengan orang-orang beriman. Semoga segala cita-cita kau tercapai. Semoga kau dapat membalas budi baik parents kau. Dan ingatlah aku disini sentiasa ada bila kau susah , kau senang. Bila kau ada masalah. Chillex , kau masih ada aku untuk kau mengadu. Kau sentiasa ada Allah. Minta pada-Nya. In shaa Allah. Semoga persahabatan kita ke akhirnya. Hingga Syurga :)

Aku terjumpa pics super sakai ini. Jadilah. Ini je yang ado! Hahaha

Ku tunggu mu datang sini. Hahaha.
Cepat pergi tempah tiket! Hahahahahahahaha


Done , XOXO

Jaa ne :)