Saya Bangga!

 

28 Feb 2014.
 
Memula nak cakap , Happy Birthdayyy Sabrena Hanafi ! Alhamdulillah. Dah 19 tahun kawan aku yang sorang ni haa :) Semoga tercapai lah segala yang di hajati. In shaa Allah aku doakan. Dr in the making kayy ^^

Oh , ni kisah rabu lepas sebenarnya. Majlis Anugerah Apresiasi Asasi 2013/2014. 



Nak cerita semua yang suksess dalam akademik dengan kokurikulum akan dapat anugerah haritu. Termasuk lah segala acara yang dah dipertandingkan sepanjang Asasi ni. 

And suprisingly and amazingly , group kitorang menang weh menang ! Senang cite semua dapat !

Inovasi Iklan Asasi (Inset)  :

Anugerah Lakon Layar Terbaik
Anugerah Pelakon Lelaki Terbaik 
Anugerah Pengarah Terbaik

Martial Arts Asasi Demonstration ( Taekwondo ) : 

4th Place

Festival Seni Asasi (Boria) :

3rd Place 

Sijil pertama dari Unimas :)

Alhamdulillah. Sugoii k sugoii sangat. Haha.

Aku lansung tak berharap even terfikir pun. Kami tahu kami tak bagus macam group lain. Buat pun segalanya species last minit. Fikir nak enjoy je. Just having fun. But yeah usaha kami tak sia-sia rupanya. Ada mata yang nampak kebolehan group kami. Ecehhh ayat puji hakim. Heehee. Keputusan hakim muktamad kan. So bukan rasuah eh haha.

Inset tu aku agak bangga lah sebab aku salah seorang yang menyumbang jugak sebab aku salah seorang yang buat story board. Bila semua menjadi rasa macam ohsem sangat. Tahniah kepada pengarah dan pelakon lelaki group kami! 

Mungkin orang pelik kenapa lah aku ni super excited dapat tempat dalam semua acara tu bukan dapat johan pun. Hahahaha k macam ni. Aku ni dok berdoa jangan dapat no last je sampai sudah jakgi dalam top 5 dan top 3 ! Ohmaii rasa macam over react gilaa time di umumkan tu. Hahaha. Hanya group aku je paham perasaan aku sebab bukan aku je separuh gila time tu. Boleh kata semua yang aku jumpa cakap macam tu. Haha. Havoc habes ^^

Seronok. Seronok sangat. Kenangan indah yang tak dijangka. Alhamdulillah. Syukur sekali lagi.
Yeah tinggal dua bulan lagi ni haa. Chayok !