She

 
 
Ohoiii 2 days more and im back. Sobs.
 
K tetiba rasa nak tulis pasal cousin aku. Yeah lama dah terfikir tapi tu lah malas sangat. Hahaha
Btw aku touched dengan entry dia sebelum ni.
 
 
Amna Wills.
 
Mir.
 
Amir Farhan.
 
Yeah that's my cousin.
 
Kitorang memang rapat gila. Dari kecik. Dulu-dulu waktu kecik kitorang selalu pos surat , kad raya , oh birthday present pun dapat! Haha. Tu la nikmat masa zaman dulu-dulu. Manade sume ipad bagai whatapps wechat semua. Semua pos tau. Rasanya semua elok dalam kotak sekarang. Hihi
 
Mir ni orang nya sakai. Oh yeah sakai gila. Dia ni memang manusia cakap lepas terus terang jujur. So kau kalau nak buat hal depan dia sila lah lepas tu free free je kena sembur time tu jugak. Hahahaha. Oh minah ni benci sangat pink. Apebenda entah. Lepas tu kuat makan. 10 chamber perot. Kuikui.
 
Dia ni jugak suka buat kerja gila pahtu dah menyesal tak sudah. Naseb la cousin dia yang sorang ni spesies setia mendengar segala masalah dia. Well , aku memang tak kesah pun. Kalau dengan tu aku boleh tolong , yeah aku sedia membantu :)
 
Di sebalik semua tu , minah ni sebenarnya tersangat lah bijak. Yup. Genius. Kami dapat result sama untuk UPSR dan PMR tapi dia potong aku waktu SPM. Sekarang pun aku rasa kalau lawan pointer memang tergolek-golek la aku. Haha. Aku pun taktau software apa dia install dalam otak dia tu. Haha
 
Dia juga ada sifat pemimpin yag lahir sekali dengan dia. Pergi la ceruk mana pun mesti dapat jawatan. Tak yah mintak pun orang kasi. Memang ada muka YB ke cemana aku pon taktahu. Haha.
 
K aku rasa cukup cerita harini.
 
Walaupun minah ni super sakai takpe aku tetap sayang dia. K manis terlampau.
Semoga kau Berjaya! Aku doakan kau akan ke India juga nanti :)