Skip to main content

Pakej Umrah dan Melancong Murah

  

Alhamdullilah. Jika diperhatikan zaman sekarang kesedaran terhadap Islam mula menebal dalam masyarakat. Mungkin kita terlalu selalu melihat dari sudut negatif tentang perkembangan sosial di negara kita padahal pada masa yang sama masih ramai yang berusaha kembali ke pangkal jalan dan mencari jalan bertemu Pencipta mereka. 

Oh ya , harini nak share sikit. Selalunya aku dengar ramai yang berhajat nak pergi umrah , pergi melancong tapi duit tak berapa nak cukup kan? Aku ada penyelesaian masalah tu. Aku ada jumpa pakej menunaikan umrah dengan harga serendah RM1500. Pakej ni lebih kurang macam tabung simpanan lah dan sangat boleh dipercayai. Pakej melancong pun banyak dalam agensi umrah dan pelancongan ni. 

Banyak tawaran hebat pihak Raudhah sediakan untuk sesiapa saja yang berminat. Yang nak pergi Umrah , pergi melancong ke Indonesia , Thailand , China , Vietnam dan banyak lagi , termasuklah pelancongan dalam negara. Semua pakej yang ditawarkan sangat lah berbaloi dan 

Apa yang korang perlu buat , kene la rajin baca-baca website agensi ni takpun usha la facebook dorang. Orang kata nak seribu daya , tak nak seribu dalih kan. Jadi , kepada yang memang dah berhajat tu sila la berdaftar :) Benda baik ni tak bagus di lambat-lambatkan. Hihi

Website : Raudhah KoUmrah
Facebook : Melancong dan Umrah
Contact number : 0136818672