Brace Yourself

Assalamualaikum..

Hai dunia hai semua!

Sejok pagi tok. Hujan jak dari tek. Hewheew
Ada jugak masa aku nak mengupdate belog kan. Yeah. Tadi dah revise chemist sikt-sikit so ni recess la ni. Haha

Nak cite minggu ni aku tersangaat la busy. Fine la aku sentiasa busy but this week is the busy-est. Hahaha

Asasi ni memey style dia. One week busy gila. One week cool je free. Haha. So kena pandai la manage masa.

Minggu ni aku ada segala lab. Yeah. Chem , It , Bio sumbat semua. Nak cakap lab chem semalam penat sangat. Longlai aku balik bilik. Selalunya pukul 3 lebih kitorang dah checkout lab tapi semalam nak dekat pukul 5 dah baru reti nak sudah semuanya. Sabar jelah.

Harini ada lab It , katanya lab ni la paling lama sekali sebab belaja OS ( Operating System ) hm hm positive pleasee. Takpe , kita buat dia jadi sekejap. Haha. So kene buat bebetul la petang nanti. Hehe

Rabu ni ada Jerayawara. Macam taklimat untuk kos time degree nanti kot. Im not too sure. Tapi rasanya cenggitu ah.

Khamis ada OSPE. Micropipette and Anatomy. Hmm wish me good luck ehh. Nak jugak aku merasa full marks. Hewhew

Jumaat , haih ni aku malas cite ni. Dissection of animal. Frog. Why frog weh whyy? Benda paling aku tak boleh katak la. Haihhh. Menci menci. Aku tak tahu apa naseb aku jumaat ni. Semoga Allah permudahkan segalanya. Amiin.
Oh cukup dah kan seminggu. Phewww padat dan mutakhir kan? Haha
Done for now. Take care. Jaa ne. Byebyebye (:

Comments