Mid term result. Apakah?

Assalamualaikum dan salam sejahtera (:

Hai people. Yeah as i said in the previous entry this week sangaaaat busy.
Dalam busy2 tu tidak di lupakan result mid term yang bila2 je boleh keluar. Bila masuk kuliah then lecturer komen komen , hmm dengar je pun dah cuak. Haih. Bunyi nya mcam our batch teruk laa. Sobsob.

So nak jadi cerita result keluar isnin baru2 ni. Yes. Terkejut aku. Result half menyedehkan half okayy. So kira average lah. Tu pon check result time practice boria. See , busy kan aku? Haha

Memandang result rasa sedeh pun ada , terkejut pun ada.
Takpe , usaha lebih untuk final! Yeahhh.

Bila aku tengok result aku , kawan2 aku. Aku sedar something. Aku kene mulakan misi belajar aku dari sekarang or aku tkkan dpt capai cita2 aku.
Exactly , Ganbatte ne Marjana-chan!

Time aku stress pasal result tu otak aku macam pop-up mesej keluar.
" Alangkah bahagia nya kalau dapat makan BR time mcm ni. " hihi

Comments