FeSeniSasi 2013

Assalamualaikum dunia!

Alhamdullilah , dah selesai Fesenisasi dengan jayanya! Yayy! Hihi

Aku bangga dengan group aku jugak. Boleh kata menjadi jugak la boria kitorang, haha. Walaupun banyak benda tukar2 last minit but still sume berlaku dengan sangat best dan enjoy. Haha

Pengalaman practice memang tk boleh lupa. Biasa lah lagi ramai orang lagi banyak jenis perangai. Yang lelaki toksah cite , si kayu ada , si lambat ada , si tak reti ikut muzik ada. Haha. Macam2. Gegel so far okayy lah. Menari kot. Takkan tak boleh kan. Haha

So , keputusan tak tahu lagi. Tapi aku rasa kalau menang tu ajaib lah sebab group lain power power wooo. Haha

Aku paling suka tengok tarian sumazau lah. Memey memukau habes. Tak lupa juga Ulik mayang. Fuh , meremang seh aku, seram habes. Ada part2 kene rasuk lagi. Macam live je. Dinding barinding pun best. Banggo den. Haha.

Papepun budak2 unimas ni sangat sporting tau. Walaupun dari negeri2 yang bebeza kitorang ter expose dengan budaya and tarian negeri lain and we just enjoy it! Paling best bila tengok orang cakap loghat. Orang Sarawak cakap Penang ada , Kelate , boleh belaka. Haha

Oh , kepada sume Group 2 , BII Squad. Korang memang best. Kita memang best! Haha

Comments