Unimas Unimas (:

  
Hello people ! Yeah aku busyyy gilaa sekarang sampai tk sempat nak update my beloved blog ni. Hihi

K mula-2 perasan tak aku dah ubah lagu. Haha. See You di Ipt. Tu kira macam sesuai dengan situasi sekarang laa. Enjoy listening :)


Fyi , selasa depan aku akan fly ke Sarawak daftar Unimas. Yes. Universiti Malaysia Sarawak. Australia ? Oh man jangan kau sebut itu negara. Aku tak dapat pun tawaran pergi sana and i was like , saaaaaaaaaaaaaaadd . But takpe , maybe bukan rezeki aku ke oversea but i still can go over-the-sea. Haha

Bila dah nak dekat fly ni biasa lah banyak hal nak kena setel. Eh ingat masuk Uni tu bayar yuran je ke then masuk? Macam2 kay nak kene buat. Buat medical check up , beli barang , bukak akaun bank , then untuk pelajar semenanjung yang belajar dekat Sabah Sarawak kene buat Dokumen Perjalanan Terhad dekat Jabatan Imegresen Malaysia. Haa , itu lah. Macam nak buat pasport pulak fly luar negara. Over jee.

 OH. Ni bukan nak pindah terus eh. Kbai.

Disaat aku busy buat preparation , ramai dah kengkawan yang dah masuk uni / matriks. Kalau aku masuk matriks pun aku dah daftar semalam. K peace budak2 matriks Pahang yang sama dengan aku! hihi. 


Ohoiiii koranng ! Dengar tak ? Serius aku terasa macam lepas sorang sorang kawan aku blah tinggalkan aku. Buktinya , tiada lagi update di status Fb-mu , tiada lagi tweet2 emo dan jiwang di timeline Twitter ku. Hahaha. K over kejap. But serious lah bila serentak semua hilang macam tu terasa kosong jee.

Wani mek kelate comel dan Nunad yang tembam. I miss you guys so much ! 
  Yeah. Farm , wirawati negara :) Nanti datang rumah i kita borong barang Naruto kayy :) Hihi

So , for you all aku doakan semoga perjalanan menuntut ilmu korang berjalan lancar dan sentiasa dipermudahkan. Amiiin. Oh doakan aku jugak yang bakal menetap di bumi Sarawak ini. Alahaii , poyo je aku ni. Hahaha.

Last shout , Take care people ! Mata-ne :)