Kamek Sayang Kitak

 
Salam semua ! Yeah terasa lama benau dah tak berkarya and now i'll come back just for sharing something new in my life :)
Bukak tutup mata tarikh 17 Mei pun dah berlalu. Yeahhh segala penantian ribuan budak batch aku terhenti dan terjawab mana arah tuju mereka lepas ni. Same goes to me :) Hihi. "Peace !
Penantian suatu penyeksaan kan. Yes , i agree with that. Waktu dah pukul 12 tu hati aku macam tk tenteram lansung . Nak check dekat website UPU hang , server down sangat. Then , aku try je lah guna SMS and i got the answer. 

Alhamdullilah :)


TAHNIAH!

Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut :
W0010 - ASASI SAINS HAYAT (BUMIPUTERA SAHAJA)
UNIMAS - UNIVERSITI MALAYSIA SARAWAK

" UNIMAS ? Sarawak kan. Jauhnyaaaaaaa. Kenapa pilih jauh-jauh sangat. "

Yes. Boleh cite 10 orang aku jumpa 9 akan cakap macam tu. Hahaha. So , aku nk jawab apa eh. Hm hm. Aku just nak fly ke Sarawak bukan untuk melancong ke hape. Aku macam berminat sangat. Plus , ada senior aku kat sana yang amek kos Biotech jugak dekat Unimas. So i just like WOW , aku pun nak pergi sana jugak. Please semua ! Support me okay. Biar laa jauh2 pun dekat Malaysia jugak. Bukan nya aku dah tk balik dah cuma maybe susah sikit laa nak balik. But still i will struggle for 1 year foundation there and pursue with my degree which is also there. 

So semua please pray for me :) I will always pray for my friends :)
Oh ya , aku tahu ramai jugak yang tolak UPU then masuk Matrik. Untuk golongan yang ni aku harap korang dah buat keputusan terbaik ! Chaiyok ! Kepada yang tk dapat UPU no worries , Allah is the best planner. He knows better for you. Actually tak kesah laa dapat form 6 ke matriks ke Asasi ke Dip ke yang penting kita ni. Kita ni yang menentukan masa depan kita. Kalau kita tak bersungguh-sungguh apa pun tak jadi. Betul ke idak ? Haa , lu pikir lah sendiri :)

Btw , esok result JPA-MARA aku keluar. Hm hm aku takde lah mengharap dapat pergi oversea tu tapi aku harap korang doakan laa yang terbaik untuk aku eh . Trimas ! :)


Last shout , to all 

#All family members
# Budak2 ASBKL 2010-2012

Kamek sayang kitak ! ! ! ! !