Pesta Buku Selangor 2013

 
Hi ulat buku se-Malaysia ! 

Kepada ulat buku sekitar Selangor ada yang taktahu lagi ke pasal Bookfair Selangor ni ? Taktahu takpe. Sekarang tahu kay. Oh , sekarang tengah berlansung Pesta Buku Selangor 2013 dekat SACC , Shah Alam. 



Aku dah melawat pagi tadi (: 
Ada banyak booth yang menarik dengan harga-harga buku yang boleh kata murah laa kan. Hihi. And for student boleh guna baucer buku or if korang tunjuk kad pelajar dapat tambahan diskaun. Best kan ?

Actly , aku just nak tengok-tengok je tadi. Kononnya lah. Lepas tu dah lalu takkan tengok je. Ye tak ? Hm melebur jugak laah duit aku. Dapat la aku beli Majalah Jom , Kitab Terfaktab Korban Cinta Remaja and bookmark comel dari booth Stormreaders. 

Memandangkan aku pergi tu pagi time keje memey tkde orang lah kan. Macam aku je syok sendiri beli buku dalam tu. Lengang je. Hahaha ==" Kalau nak meriah sikit boleh laa menjengah hari Sabtu Ahad. Tapi paham2 jelah jammed manusia macam mana kan. Haha. 

Meh sini tengok , 




Too cute right ? Yeah. Lepas ni makin semangat ah aku baca buku. Ada bookmark baruuu. Thanks to Stormreaders! :)
 
So , tu je info yang boleh dikongsikan. 
Sayonara , ulat buku sekalian ! (: