GreyPink Feltbag ! Yeah !

 
 
 Hai semua ! 
Harini hari aku tak seperti biasa. Jantungku berdegup kencang. *Dup dap dup dap*
Aku tak sabar nak balik rumah. Kalau ikut hari sure hadiah aku dari ateh dah sampai. Hihi. Aku balik je rumah terus pandang post box. Oh tidak , kosong. Aku masuk rumah ada bungkusan atas meja. Yeahhhh ! At last !
Taraaa ===== >



Sampul hitam. Penuh misteri. Cuak je aku nak bukak. Hahaha
 
^
||
||
||
||
||
||
||
||
 
Suprise ! Haa , cantik kan :)
Handmade ni ^^
 
Just nice. Pink and Grey suit together :)
 The best part. Ada nama aku. Sure tak hilang laa. InsyaAllah :)


 Oh , ni back view. See , cute kan ?


Ni kira nak cuba try test letak my real camera lah ! Memang ngam2 je! Thanks Ateh !
So sekali lagi thanks a lot Ateh untuk hadiah yang super gempak ni ! Yeah , i love it !
#Kepada yang berminat boleh like page ni Fazlin Creative Corner and buat tempahan sendiri. Yang penting boleh custom made. Ikut suka la nak colour apa ke corak design apa. Kena berunding sendiri lah. Harga ? Tu jangan risau. Sure dapat best price punya. Aku boleh jamin harga sangat affordable :)
Tak semestinya casing camera benda lain pun boleh tapi mesti dari felt. Felt craft sangat cantik! Serious tak tipu :)
So tunggu apa lagi ? Get you own felt bag casing now !