Eh , Pahang ?

 
 
Hey u olls ! Aku tahu yang lepasan Spm mesti dah memang tak sabar tunggu hari ni kan. Yeah. Result Matrik keluar harini. Wuhuuu. So , korang dapat mana ??
Aku dapat pahang weh pahang! Grr. Aku terkejut kejap. Aku sangat yakin aku akan dapat Melaka. Yeah Melaka is my first choice then Selangor baru Pahang. Tapi tup tup tup Pahang yang aku dapat. Hahaha. Redha weh redha. Then , aku cek kezen aku kitorang sama! Yahoo sep! Tapi macam laa si Mir tu nak belaja kat Malaysia kan. Haha. Aku doakan dia dapat la pergi Mesir :)
Tapi bila orang tanya aku nak pergi ke ? Aku akan jawab aku still tunggu result asasi. Ada rezeki dapat laa aku fly ke Sarawak. Hihi. Muka-bakal-duduk Unimas. Amiiin :)

Tahniah! Anda telah ditawarkan ke Program Matrikulasi,
Kementerian Pelajaran Malaysia
Nama XXXXXXXXX
No Kad Pengenalan 95030706XXXX
No Matrik MS1319536139 
Program Pengajian PROGRAM SATU TAHUN
Kursus SAINS
Nama Kolej KOLEJ MATRIKULASI PAHANG-KMPh
Tarikh Mendaftar 27 MEI 2013
 
Apa-apa pun aku still KIV matrik ni. Best jugak rasanya dapat benda ni. Huhu ^^
Kepada yang tak cek lagi boleh laa cek sekarang. Kalau tkde internet tu pandai-pandai mintak kawan cek. Oh cek guna sms pun boleh tau. So jangan tunggu lagi. Hahaha
Untuk buat semakan matrikulasi korang aku boleh tolong link-kan. Hihi

Semakan Melalui Sistem Pesanan Ringkas (SMS)

Untuk membuat semakan tawaran Melalui SMS :


  • Taipkan MOEMATNO. KP dan hantarkan ke 15888
  • Contoh : MOE MAT 920605051542

Last word , kalau memang korang dah ada banyak pilihan then still tak tahu nak pilih mana. Dengar cakap aku , Istikharah laa. Itu jalan terbaik. Bukan untuk jodoh je kita buat solat sunat tu. Tapi untuk buat keputusan masa depan macam ni jugak. So guys ! Jangan pening-pening kay :)