Welcome , My Instax Mini 8 !

  

Heyyo guyss ! 

Oh , harini nak share benda yang sangat menarik! haha. Actly menarik untuk aku laa. Korang aku tktahu la kan. Mungkin sesuai untuk peminat Instax Camera . Sebenarnya aku dah lama teringin nak beli Instax Camera. Yeahh. Mek la punya pasal. Dia beli lepastu aku pung jeles. Nak jugak aku satu! :P Hihi

Bermula-lah pencarian Instax Camera ! 

Mula-mula aku memey aim yang sama macam Mek , Instax 7s. Sampailah aku jumpa Mr Kenneth dekat GM. Dia kata "Buat apa you mahu cari itu camera , itu sudah lama. You beli yang baru la. Mini 8. Lagi canggih you tahu. Harga pun mahal sikit saje".

Balik tu aku berfikir panjaaaaaang. Haha. Dan aku decide la nak beli. Nak beli pink sokmo tkde stok. Last2 dapat Yellow. Sekali tengok , dua kali tengok. Okayyy apa! Comel kut. haha. 

Instax tu beli dekat Lazada Online Portal Shopping :) RM248.00
Kalau tanya aku murah ke mahal , aku jawab murah. Sebab , dekat tempat lain RM300+. Market price pulak RM288. So kira memey ber-baloi baloi ah beli online lagi :)

Untuk film dia RM25/10pcs. Itu standard. Means kalau jumpa mahal dr tu memey tokei kedai tu nak kaut untung banyak2. Heh. Teruk. Jangan beli. 

Bila dah ada camera dan film boleh la amek gambar. Plus Instax boleh nk hias2. Ada special aksesori. Aku pakai-kan Instax aku baju transparent. Haha. Baru la nmpak Kekuningan-nyaaa. Hahaha.

Sekarang dah jadi harta pung. Hihi ======== >>>>
 
 


Comel tak camera aku pakai baju? haha

 
Okay. Done. Cukup gembira sampai disini. Khamis depan menanti penuh debaran. Arghh. Taknak ingat. haha. Mata-ne :)