Happy Eight-teen Day :)

 

Olaa u ollsss :)

Yeahhhh ! Pejam dan celik aku sudah pun jadi 18 tahun. Oh serious ? Cepatnya tua ! Aku rasa macam baru je daftar dengan abah dengan cikgu darjah satu. Haishhh. Cepat sangat. Kalau dulu-dulu ni kawen dah ada 2 3 anak jugak laa kan. haha #nonsense

Okayy. Seperti tahun2 yang sebelumyaa aku memey boleh kata every year pun celebrate dengan membe2. Tahun ni lain sikit. Aku terasa kosong sebenarnya. Seriously talk , bosan. Macam apa je. Birthday ? Biasa lah. Sume orang pun ada. Tapi tu lah. Thanks to Allah yang bagi aku family yang sangat best! Hahaha. Mereka celebrate birthdayy aku kat BR weh! My fav place ever! hahaha

Sini saya lampirkan beberapa kenangan mengusik jiwa! haha

Frankly speaking , BR's Cake tk sesedap Secret Recipe :)
But its a goood try. So aku boleh buat perbandingan. 
 

 Banyak tau kelebihan birthday sama dengan Mak ni. haha
Love you , Mom !

 
 Peaceee :)


Yeahh ! Macam aku cakap tadi. Untuk cake Secret Recipe lagi sedap lah. Dan BR lebih mahal. Plus tax lagi. Sikit je lagi nak 100. Kek kecik je. Aku last2 kutip ice-cream je. Kek dia tinggal. Tak makan. haha.  Tapi kalau nak makan ice-cream jangan la tk try BR. Best woo ! 
My fav flavour ; Pralines & Cream ! Try laa. Nak murah pergi hari rabu dapat 1/2 price diskaun. hihi

Kepada yang wish , thankyou ! Aku sangat appreciate. Lebih2 lagi yang guna bahasa Jepun and call me Conan. Sooo sweet. haha. 

Okayy , done for now :)
Mata ne ^^