21 / 03 / 2013 ===> My Day

 
Alhamdullilah.
Firstly nak cakap thanks to Mak , Abah , Family , Kawan2 , Cikgu2 dan semuaaaaaaa yang berbakti dan menjaga aku dari kecik sampai segini haa. Haha. 

SPM Result ?
Hahaha. Tu yang lawak tu. 2 malam weh aku tkdapat tido lena. Plus mimpi2 ngeri result teruk lagi. Heh. Bila dah tiba harinya , aku berjaya peroleh 9A1B :) Alhamdullilah. 

Abah kata sebelum aku dapat tahu warden dah bisik kat abah. Apalah. Tk suprise lansung. Aku pulak tengok je result terus nangis. Serious , aku terkelu tak terkata bila dapat tengok ada B+ ! Aku nk stret As! Lepastu aku ingat Pyhsic ke Bio ke. Tapi Chemist! Ya Allah , dugaannya ~ Aku ni punya-lah tegar minat Chemist dari F4 lagi. Hanya mampu menyabarkan hati. Mungkin ada silap kat mana-mana yang aku tk lepas Chemist tu. Boleh kata laju jugak la airmata aku mengalir. Semua pelik kenapa. Sebab bagi orang lain result aku tu dah kira bagus , gempak. Tapi yelah. Empunya badan kecewa dengan diri sendiri. 

Dear Chemist , aku sayang kau dari F4 lagi. Macam ni kau buat kat aku en en. Isk isk. 
Tkpelaaa , aku redha. Sesungguhnya perancangan Allah tu tk pernah ada cacat celanya :)
Lepas amek result dekat asrama aku pergi sekolah pulak. Aku nk jumpa semua cikgu2 aku. Jumpa la beberapa sebab ramai dah balik. And sume suggest aku buat recheck untuk Chem . Hmm , Insya-Allah. I'll try :)

Lepastuuu , jumpaa kawan2 pulak !
Yang ni best sebab dapat makan free , hadiah birthday. Thanks semua! Thanks Bai untuk BR and Teddy Pink tu. Sooo cute. ^^




Kbai :)