Petang di Tasik Unimas

 

27 November 2014


Harini hujan. Lab batal. Tido best gila. Heaven!

Petang tu keluar pegi bazaar Persaintek makan eskrem gula apong. Heaven!

Lepastu teman le roomates beli makanan dekat pavi, aku tak beli makanan sebab nak makan dengan familia usrah. So aku ambil keputusan untuk lepak tepi tasik bagi ikan makan.

Ya Allah, tenaaaaaaang amat tengok tasik. Subhanallah perfect scenery. Walaupun tengah gerimis time tu tapi masih ramai team kayak yang bersungguh-sungguh berkayak. Well, good for me petang ni tak ramai pulak kapel lepak situ. Just ada aku and 2 akak tu pun jauh sikit. So kind of privacy la disitu hewhew.

Baling roti sikit. Baling lagi. Baling lagi. Dan mereka berlumba-lumba makan roti jenama apa-entah dari 7-e itu. haha

Oh kesian ikan ikan ni. Mungkin sebab hujan so tk ramai orang lepak situ bagi makan kat dorang harini.


Sebenarnya, jiwa aku meronta. Aku nak balik. Thinking of im the only one yang takde dekat rumah while school break just started really make me feel left out. Nak b a l i k jugak. Sobs



Tasik Unimas yang menjadi kebanggaan warganya


 Ikan-ikan yang tak pernah tak lapar hehe