The Last One

Salam semua !

*tarik hembus tarik hembus* Alhamdullilah masih diberi nyawa harini. Pheww. Semingu yang dasyat. Penuh dengan due date assignments yg pastinya memaksa setiap student utk bersengkang mata.

K dah sabtu pun. Yeayy lepas dah semua.
Semalam last day PBL and bio lab. Sayu je kot. Aku rasa serious enjoy be in that group. Buat experiment sesama. Berlakon masa Pbl. Dapat pulak Sir Ridwan. Lab instructor kitorang pun sporting baik habes. Selalu tolong buat report. Hihi. So yeah just a perfect mixture. Haha.

Semalam last experiment is Glucose tolerance test. Aku berpeluang acah2 jadi doctor kejap 2 kali. Hihi. Aku yang amek darah budak tu semalam. That feeling yeah sangat lah wordless. Tapi serious best. The moment darah tu keluar means kau dh berjaya. Haha. Alah , cucuk je lah. Haha. Takut budak tu gaya aku macam nk bunuh dia je. Haha.

Oh btw , aku takkan lupa korang semua. Semua best. Hopefully we'll be in the same group as now for the next sem. Amiin.

Comments