Semangat nak pergi KLIBF 2013 ? Same here!

 
Salam semua ! Heiheiehei :) 

Sedar tak sedar kita semakin menghampiri KLIBF. Yeah Kuala Lumpur International Book Fair 2013. Kepada yang tktahu lagi bookfair ni akan bermula minggu depan. Yes. Minggu depan. So korang dah boleh buat kira-kira bajet bulanan. Dah boleh buat shoplist buku novel komik apa nak beli dan sebagainya.


Aku bukan-lah nk mempromosikan ke apa cuma nk share kepada si ulat-ulat buku comel macam aku pasal berita baik ni. Peace! hihi ^^ Pastinya kat bookfair ni ada diskaun , dapat hadiah laa , cabutan bertuah lagi. So kepada yang memang nak borong habis-habisan untuk stok setahun tu memang sangat-lah berbaloi. Huhu ^^



Kuala Lumpur International Book Fair 2013
Venue : PWTC
Date : 26 April -5 May 2013

Untuk menyenangkan korang nak buat survey ataupun cari buku-buku best aku ada a few links untuk ke website buku-buku faveret korang. I hope it can help u olls. ^^


Macam aku sendiri aku suka buat survey dulu. Tengok buku-buku bestseller and the prices. So nanti kat bookfair tu tkde lah lambat sangat nak pilih. Ambil yang berkenan which is dah tahu yang mana then terus bayar. Serious talk mesti ramai gilaa orang and maybe kita pun berhimpi-himpit untuk dapatkan satu buku je. Tu tak cite nak beratur bayar lagi. Sure panjang berjela. So dengan cara ni kita dapat jimat masa :)
    

Selamat membaca !
 
Alaf 21
Buku Prima
Pts One
GempakStarz
Telaga Biru
Kaki Novel
Karya Seni
Jemari Seni
KarangKraf
Kitab Terfaktab
Buku Fixi



#K kalau terjumpa kat boookfair agak-agak macam kenal tu tegur laa ye :) Aku pergi sabtu depan dengan membe2 InsyaAllah :)